4. juli 2012

Kaffe-splash!



I øsende regn forsøgte Thomas Jean (´bestyrer´ af KAFFEBLOGGEN), og jeg at lave nogle kaffe-splash billeder - billeder som han kunne bruge til lidt lir på hans blog... I bedste nørd-stil bryggede vi en kande kaffe og lavede en opstilling på et havebord med baggrund, flash og en kop fyldt med kaffe! Thomas smed så en isterning i koppen, og jeg forsøgte at fange plasket! Ikke noget trylleri, blot en masse kaffe ud over det hele!
Vi satte op i let regn, og endte med at stå under et træ i styrtende regn! Jeg synes denne sæson har udsat mit udstyr for temmelig megen væde!

Jeg ville gerne have arbejdet lidt mere med splashet, men regnen tvang os til at lukke ned og pakke sammen - men i løbet af sommeren prøver vi igen!


Temmelig meget splash! Ret sjovt, og ganske nemt...



Vi brugte en isterning (i plastic) til at skabe plasket. Thomas smed den i koppen fra ca. 40 cm. højde, og jeg fangede så plasket så godt som jeg kunne. Jeg brugte to flash med Pocket Wizards placeret fra siden/let bagfra. Som baggrund brugte vi et stykke sort karton.

- Er du til kaffe, så tjek KAFFEBLOGGEN ud - der er masser af læsestof om kaffe, ristning, caféer etc.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar